Director Web A Bad Idea: Un nou film cu niggaz

A Bad Idea

O idee buna imi vine dupa zece idei proaste

Un nou film cu niggaz

Tocmai am terminat de vazut "Next Day Air", o comedie cu negrii. Il asteptam sa apara de foarte mult timp in DVDrip si asta seara am reusit in sfarsit sa il vad. Nu stiu daca are legatura cu faptul ca Obama e presedinte, dar nu am vazut niciun actor alb.Este un film care mi-a placut din doua motive: 1.actiunea te tine in suspans (destul de greu de realizat un suspans la o comedie) si 2.pe langa limbajul tipic "afro-americanilor" mai primim ca bonus si cativa actori maxicani destul de comici si una "bucata" tipa cu un pedigree usor confuz. E ceva de genul: mama latina - tata negru, pentru ca daca ar fi pe dos nu ar iesi o combinatie buna. Va recomand filmul si apropo, nu va luati dupa ratingul de pe imdb pentru de cele mai multe ori filmele bune sunt subcotate. Cunoscatorii o sa se dea rotunzi ca stiu aspectul asta. Da, dar multa lume se uita la filme doar daca sunt apreciate de critici. Eu sunt propriul meu critic deci...vizionare placuta.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Directoare WEB

SEO Romania Director web publicitate online, web design si promovare pe internet